Wikia

Zen
Biografische Informatie
Element: Vuur
Nationaliteit: Vuurnatie
Leeftijd: 15
Geboortedatum: 199NSK
Sterftedatum: -
Fysieke Informatie
Geslacht: Man
Lengte: 1.69
Haar kleur: Zwart
Oogkleur: Oranje
Persoonlijke Informatie
Affiliatie: Vuurnatie
Beroep: Smid (voormalig)

rondtrekker

Positie: Rondtrekker
Bondgenoten: Chen, Bonjo
Vijanden: veel
Wapens: Vuursturen
Sturing/Vecht Stijl(en): Vuursturen
Dit is Zen voor het fanon: De Moordenaar. Hij is 15 jaar oud en is een vriend van Chen.

Geschiedenis voor het fanon begonEdit

Zen was geboren in een arme gezin in de Huy Lin eilanden van de Vuurnatie in 199NSK. De Huy Lin eilanden zijn een groep eilanden bij de Vuurnatie staart. Zijn vader werkte in een hele rustige smid, waar het alleen veel geld verdiende als het oorlog was. Ze verdiende per week dus 80 kleine zilverstukken. Toen Zen 9 jaar oud was ging zijn vader dood en moest zijn moeder alleen geld verdienen. Toen Zen 12 werd ging zijn moeder weg. Zen ging toen werken in een theehuis en ontmoette daar Chen. Na een jaar waren ze goede vrienden maar Chen verdween toen 2 jaar lang. Toen de theehuis in brand werd gestoken door een crimineel van de Hami bende, zocht Zen werk. Zen vondt toen een hond en deed met die hond trucjes en verdiende wat geld. Toen hij erachter kwam dat het niet zou werken ging hij mensen in een bos overvallen, wat hem een beetje meer geld liet verdienen. Toen zag hij in 214 NSK Chen weer.

VaardighedenEdit

Zen is een goede Vuurstuurder van zijn leeftijd. Als het komt met hand op hand gevecht is hij er heel slecht in. Zen kan zo snel bewegen als een Luchtmeester maar heeft een middelmatige conditie.

Around Wikia's network

Random Wiki