Wikia

Volwassen Zuko
Zuko
Biografische Informatie
Origine

Vuurnatie

Geboorte

83 NSK

Fysieke Beschrijving
Geslacht

Mannelijk

Haarkleur

Zwart

Oogkleur

Goud

Persoonlijke Informatie
Bondgenoten

Iroh, Ursa, Mai, Aang, Sokka, Yu-Lee

Vijanden

Ozai, Azula, Kayon, Beng, Yang

Wapen naar keuze

Vuursturen, zwaarden

Gevechtsstijl(en)

Vuursturen

Chronologische en politieke informatie
Beroep
  • Ambassadeur van de Vrede en de Wereldharmonie
Positie

Vuurheer

Affiliatie
Eerste verschijning

Eeuwig vuur: Waar is mijn moeder? (1)

Vuurheer Zuko was de oudste zoon van Ursa en Ozai. Toen Ozai de strijd met de avatar verloor. Volgde Zuko hem op als vuurheer. Zuko beindigde de oorlog. In eeuwig vuur gaat Zuko op zoek naar zijn moeder. En word zijn dochter geboren. Maar Zuko moet er voor zorgen dat Azula en Ozai geen oorlog gaan beginnen. Wil je weten of dat lukt? Lees dat eeuwig vuur.

JeugdEdit

Zuko had vroeger een wat moeilijke jeugd. Zijn moeder werd verbannen en zijn vader verbrandde Zuko's gezicht, en verban hem. Azula werd altijd voorgetrokken door zijn vader. Zijn oom Iroh was pas een echte vader voor hem. Met Sozin's komeet zou Azula gekroond worden tot vuurheer, maar voordat ze gekroond werd ging ze een Agni Kai met Zuko aan. De winnaar werd vuurheer. Uiteindelijk werd Zuko vuurheer en eindigde de oorlog.

Leven als vuurheerEdit

In 100 NSK werd Zuko gekroond tot vuurheer en trouwde met Mai. Ze kregen minstens 1 kind, met de naam Yu-Lee. Hij zocht ook naar zijn moeder, en na een tijdje zoeken vond hij haar. Ozai en Azula wouden wraak nemen en ze ontsnapten. Maar nadat Zuko zijn vader had vermoord, had hij zichzelf diep in de problemen gewerkt. De zoon van Azula, met de naam Kayon, zou Republicasia plat gaan branden. Zuko moest zich nu uit de problemen gaan werken en Republicasia redden.

Around Wikia's network

Random Wiki