Wikia

Aang&Appa Door KonohaFox Genre Rating Updates
Meer van KonohaFox Avontuur, Supernatrual 14+ Maandelijks
時間の森
HotaruNoMori
蛍火
Algemeen
Maker: KonohaFox
Genre: Avontuur, Supernatrual
Leeftijdsklasse: +14
Land/Taal: Nederlands
Hoofdstukken: onbekend
Duur: onbekend
Productie
Schrijver(s): KonohaFox
Chronologie
Verwant aan: Legende van Korra, Legende van Aang
The Forest of Time is een Fanon geschreven en bedacht door KonohaFox. Dit verhaal staat niet in verbinding met andere Ficties die zij heeft geschreven. Dit zal de gebruikelijke hoofdstukken hebben en een paar Omake(extra) hoofdstukken die niet in regelrecht verband staan met de plotlijn. 

SamenvattingEdit

In een tijdperk zonder Avatar en waar het besturen van elementen langzaam aan het uitsterven is, woont Yuugure. Yuugure Aoki is een gewone tiener. Geadopteerd in een liefkozende familie, geen speciale talenten, niet te veel vrienden en vooral niet te veel energie. Zo gemiddeld als maar kan, zoals hij  zelf zegt. Maar daar blijft het dan ook bij, niemand weet wie hij werkelijk is. Niemand weet hoe oud hij is, niemand weet waar hij vandaan komt en wat zijn echte naam is. Ook ziet Yuugure vreemde wezentjes die door de lucht kunnen zweven of op een andere manier voort kunnen bewegen, geesten en schimmen. Al snel blijkt dat niemand anders ze kan zien behalve Yuugure zelf. 

Tijdens een van zijn zwerftochten, opzoek naar antwoorden, belandt de jongen in een of ander bos. Uiteindelijk komt hij bij een tempel terecht die de antwoorden schijnt te hebben op al zijn vragen, maar ook nog meer geheimen bevat. Voor Yuugure het in de gaten heeft, wordt hij in een trein van mysterie geduwd en is gedwongen zijn leven op het spel te zetten. 

Algemene InformatieEdit

LocatiesEdit

De Fanon vindt zich voor een groot deel plaats in het (zelfverzonnen)stadtje Tian Hi dat ergens in het Noorden van het Aarderijk ligt. Hiiro High School en het 'Vervloekte Woud' zullen ook een zeer grote rol spelen in de Fanon. 

Tijd Edit

De Fanon speelt zich af rond het jaar 490NSK, een tijdperk die erg op dat van ons lijkt en waar het sturen langzaam aan het uitsterven is. Ook is de avatar al meer dan tweehonderd jaar zoek en hebben de meeste mensen geen kennis meer over spiritualiteit en de Geestwereld. 

PersonagesEdit

  • Yuugure Miyuki is zijn echte naam, maar de naam die zijn adoptieve ouders hem geschonken hebben is 'Aoki'. Deze 16-jarige heeft een beperkte hoeveelheid energie en is daarom ook niet vaak in actie gezien. Echter, al zo lang hij zich kan herinneren, heeft hij geesten en schimmen kunnen zien. Iets wat de meeste mensen tegenwoordig niet meer kunnen. 
  • Kuro&Kano Mizuhara zijn een tweeling die niks op elkaar lijken. Kuro is serieus, humorloos en een top student terwijl de jongere Kano energiek, geestig en zorgeloos is. Hoewel de twee water-en-olie zijn, vullen ze elkaar goed aan en kunnen ze tot de meest bijzondere oplossingen lijken. Kano is goed met wapens terwijl Kuro een geweldige strategie kan bedenken. 
  • Momo Tsubasa is het lieve en knappe meisje dat pas sinds kort bevriend is met de tweeling en Yuugure. Ze is klunzig, verlegen maar ook behulpzaam en vriendelijk. Als topstudent en dochter van een rijke familie, heeft ze een reputatie hoog te houden waar ze zich geregeld zorgen om maakt. Tsubasa is bekent om te kunnen luchtsturen, of ze een regelrechte afstammeling is van Avatar Aang, is onbekend. 

HoofdstukkenEdit

Lost Time Memory Arc Edit

  • 1.1 - Hoofdstuk 1 
  • 2.1 - Hoofdstuk 2 deel 1 
  • 2.2 - Hoofdstuk 2 deel 2

Notities van de AuteurEdit

  • Ik ben weer terug na een lange tijd weg geweest te zijn, voornamelijk personlijke redenen, maar nu ben ik dus weer terug met een nieuwe Fanon. Al het andere wat ik in het verleden geschreven heb, ga ik niet afmaken. Ik wilde me compleet op deze Fanon storte die een behoorlijk aantal delen gaat hebben en ik wilde toch eens een keertje een Avatar Fanon afmaken. Hoe lang het gaat duren voor de updates is  nog maar de vraag, ik ga alleen wat posten zodra ik het perfect vind. 

Around Wikia's network

Random Wiki