Wikia

The Colors of the Sky
¨We moeten vechten als we elkaar ooit nog weer willen zien,¨
Algemeen
Maker: Chloeflower, 12Kat12
Genre: Avontuur, Oorlog, Romance, Drama
Leeftijdsklasse: 13+
Land/Taal: Nederlands
Hoofdstukken: onbekend
Duur: onbekend
Start/Eind Data: onbekend
Productie
Schrijver(s): Chloeflower, 12Kat12
Regiseur(s): Chloeflower, 12Kat12
Chronologie
Verwant aan: Legende van Korra

The Colors of the Sky, is een Fanon van Chloeflower en 12Kat12

Rating Edit

Deze fanon is een fanon voor 13 jaar en ouder met een reden. Op een andere site zou ik dit de rating T geven, en dat betekend teeners en dat is niet zonder een reden. Deze fanon bevat bloed, de door van verschillende mensen en gevloek. 

Samenvatting Edit

Het is 283NSK, de wereld is niet in oorlog. Alleen het aarderijk. Er woed een oorlog tussen het Noordelijk Aarderijk en het Zuidelijk Aarderijk. De reden is onbekend en zo is de oorzaak. 

Nu er oorlog is in het land, blijkt er een groot te kort aan soldaten te zijn. Het leger neemt daarom kinderen in dienst. De kinderen worden van straat geplukt en moeten voorop vechten, als schild voor de oudere soldaten. Met een beetje geluk kom je er levend uit. 

En dat hoopt ieder kind... 

Broer en zus Kazoku worden gescheiden, Aikawa raakt depressief en de dromen van een naïeve Nonoka worden vernietigd in deze strijd om liefde en weerzien. 

Plot Edit

In hoofdstuk een maken we kennis met Yuno Aikawa en Ryou(ma) Nanako. Yuno lid van het Noordelijke Leger en behoort tot rank B, een van de hoogste ranken die gehaalt kan worden. Ryou is een avontuurlijk iemand, wiens kinderdromen zijn verwoest door het Zuidelijke Leger, die hem hebben mee genomen. Nu ze gedwongen zijn om te vechten, zit er niks anders op. 

In hoofdstuk 2 maken we kennis met broer en zus Kita en Minami die wees zijn. Kita is een vrolijk meisje maar heeft het de laatste tijd moeilijk. Wanneer ze haar hart lucht bij haar broer Minami worden ze genadeloos gescheiden. Kita word meegenomen naar het Noordelijke leger. Vol van verdriet word Minami ook meegenomen maar dan naar het Zuidelijk leger. En als ze levend uit deze hel komen word Kita dienstmeid gemaakt...

PersonagesEdit

  • Kita Kazoku 
  • Minami Kazoku
  • Rouyma Nonoka 
  • Yuno Aikawa 

Samenwerking Edit

Deze Fanon is een samen werking tussen Chloeflower en 12Kat12, uit een korte chat is dit idee uit gekomen en klaar om geschreven te worden. 

HoofdstukkenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki