Wikia

Er wordt al jaren lang geëxperimenteerd met speciale stuurtechnieken. Dit zijn de speciale luchtstuurtechnieken, en hun kwaliteiten.

TabelEdit

Soort Zuigkracht Blaaskracht Dodelijk Aanvallend Verdedigend Beweging
Normaal luchtsturen Normaal Normaal Bijna nooit Normaal Zeer goed Snel
Zuigwind Uitmuntend Slecht Onwaarschijnlijk Goed Matig Snel
Wolkensturen Matig Matig Nee Slecht Matig Zwaaiend
Giftige gassensturen Matig Normaal Zeer mogelijk Goed Normaal Rustig en controlerend
Rooksturen Matig Normaal Soms Goed Goed Rustig en controlerend

Normaal luchtsturenEdit

Het luchtsturen begon vroeger hiermee. Maar er zijn nu nog meer dodelijke stuurkunsten, maar luchtmeesters gebruiken deze nauwelijks.

ZuigwindEdit

De zuigwind is eigenlijk een soort tornado, maar dan met een enorme zuigkracht. Het kan mensen en/of voorwerpen in een hap opzuigen.

WolkensturenEdit

Luchtmeesters kunnen ook wolkensturen. Ze vliegen met hun vliegertje naar een wolk toe en kan hem weghalen. Sommige watermeesters hebben deze techniek ook onder de knie. Zij kunnen van een onschuldige wolk een enorme bui maken.

Giftige gassensturenEdit

Dit is een zeer gevaarlijke techniek. Ook voor de meester die dit stuurt. Je moet veel controle en concentratie hebben. Je kan mensen laten stikken, ze kunnen ernstig ziek worden of zorgt ervoor met een vuurmeester dat de boel explodeert.

RooksturenEdit

Ook hier kunnen mensen in stikken. Maar dat er mensen overlijden is kleiner dan bij gassensturen. Als een luchtmeester dit wilt sturen, moet hij wel in de buurt van rook zijn.

Around Wikia's network

Random Wiki