Wikia

Roxanna Hamaki
Biografische Informatie
Origine: Zuidelijke Waterstam
Leeftijd: 17
Geboortedatum: 3 december 158NSK
Fysieke Informatie
Geslacht: vrouwelijk
Lengte: 1.70 meter
Gewicht: 60 kilo
Haar kleur: zwart, blond roze geverfd
Oogkleur: oceaan blauw
Persoonlijke Informatie
Affiliatie: Republikazia
Beroep: schoolgaand
Bondgenoten: Chris, Ciel, Johan, Dagna, Alex, Louis
Vijanden: Dagna
Familie: Louis Hamaki
Sturing/Vecht Stijl(en): watersturen

Roxann wordt geboren als het zusje van Louis. Ze groeit op in verschillende pleeggezinnen omdat ze, simpelweg, onhandelbaar is. 

GeschiedenisEdit

Jeugd(158NSK tot 170NSK)Edit

Ze groeit redelijk alleen op. Er is geen familie voor haar in de buurt om haar te steunen. Ze heeft alleen haar broer, maar die heeft het te druk met zijn eigen zaken. 

Op school gaat het ook niet helemaal goed. Ze haalt geen goede cijfers, maar door het school systeem te hacken, kan ze toch naar het hoogste niveau.

Tot de vijfde klas (170 NSK tot zomer 175NSK)Edit

Na wel vijf keer van school gewisseld te zijn, beland ze op de school waar Dagna en Chris ook zitten. Ze bouwd snel een vriendelijke vijandschap op met Dagna en wordt het vriendinnetje van Chris. Maar ze wordt niet zonder reden bevriend met ze. Ze werkt voor Hong Kwaika(stiefvader van Dagna). Hong is de baas van een Criminele bende die jongeren gebruikt om voor ze te stelen. 

PersonlijkheidEdit

Roxann komt over als een rustig persoon die alles onder controle blijkt te hebben. Ook al kan ze soms flink gemeen zijn. 

Dit is alleen niet in werkelijk heid. Ze is slim genoeg om mensen te verleiden om voor haar te werken. In het echt is ze snel boos en geïriteerd. Er kan geen lolletje van af.

Around Wikia's network

Random Wiki