Wikia

Op deze pagina staan alle locaties waar PBI zich afspeelt, waaronder de huizen, scholen en stadions.

Huizen Edit

Park Avenue 7Edit

Park Ave 7 is het adres van Hayato Kazuya en Yuzuki. De tweeling woont hier samen met hun moeder(Hana ) en zusje(Yoko). Het gebouw staat aan de zuidkant van het park in Republikazia. Zelf is het een hypermodern gebouw met alle snuffjes er aantoe gepast. 

Het huis zelf is ruim opgezet een heeft een binnen, een achter en voortuin. De achterkant die aan de tuin grenst is, anders als de rest van het huis, ouderwets. Er zijn gewone canvas schuifdeuren. Het huis staat in district 2. 

  • Park Ave 7
  • De tuin

Pitkin Avenue 124BEdit

Pitkin Avenue 124BEdit

Jeannedarcapts

Het flat gebouw waar Tama woont

 is het tehuis van Tama. Het is een vrij oude flat die in de wat arme wijk, in de binnenstad van Republikazia staat. Tama woont hier samen met haar moeder. 

De flat is vrij klein en wordt getekend door de typische brandtrappen en de rode muren. De kamer van Tama is klein en heeft enkel een bed, een bureau met stoel en een kast. De flat staat in district 5. 

Kings Street Maison 1Edit

Morikawa's Maison

Morikawa's Maison

Dit huis is in bezit van de niet-zo-arme-familie van Morikawa Ami. Het huis is gigantisch, maar Ami's ouders zijn dan ook niet de armste op aarde. Deze familie heeft zelfs bediendes. 

Het huis bestaat uit twee apparte delen. Het eerste deel wordt het Maison genoemd en daar woont de familie en het tweede deel is de ruimte voor de bediendes. Hoewel het in het zelfde district staat als het huis van de Hayato Tweeling, lijkt het een totaal andere wereld. 

Wild Street 1Edit

Akio woont samen met zijn vader en moeder in een appartementen gebouw op Wild Street 1. Ze wonen op de 2e verdieping. En hebben dus ruim zicht over de stad. 

Het is een normale moderne flat zoals wij die kennen, geen bijzonderheden. Het gebouw staat in het eerste district van de stad. 

Marie Currie Road 13Edit

In deze laan staat het huis van Õta. Het is een doorsnee huis die je overal op de wereld vindt. Het staat wat meer buiten het centrum in de rustige gebieden van Republikazia, het is ook vlak bij het strand. Het staat in het 11e district van de stad. 

Sakura HighEdit

Het gebouwEdit

De school is een gigantisch gebouw in het centrum van Republikazia. Het heeft 4 verdiepingen en op het dak kan er pauze gehouden worden. De school heeft 5 gymzalen, een zwembad en een voetbalveld. Ook is er voor elke club een apparte ruimte. 

  • De school van boven
  • Sakura High van de voorkant

De Uniformen Edit

De meisjes dragen een rode rok met groene lijnen. Een witte overhemd en een grijs colbertje.Hun stropdas is in de kleur van hun jaar. Jaar 1, rood. Twee, blauw. Jaar drie, groen. Jaar 4, oranje. 

De jongens hebben een grijze broek, een witte overhemd en net als de meisjes een colbert. Alleen is dat van hen een ander model, ook dragen de jongens een stropdas naar hun jaar. Jaar 1, rood. Twee, blauw. Jaar drie, groen. Jaar 4, oranje. 

Er zal later nog een plaatje verschijnen met de uniformen. 

DistrictenEdit

De stad van de Verenigde Republiek is opgedeelt in districten. Elk district heeft zijn eigen nummer die de plek van de locatie aangeeft. Hoe lager het nummer, hoe dichter bij het centrum. Nummer 1 is dus het centrum 

TriviaEdit

  • Sakura High's design is dat van L.A. Central High School.
    • Alle gebouwen bestaan in het echt. Alleen de locatie daarvan is onbekent. 

Around Wikia's network

Random Wiki