Wikia

隼人一哉
Biografische Informatie
Origine: Vuurnatie
Leeftijd: 14
Geboortedatum: 2 februari
Fysieke Informatie
Geslacht: Mannelijk
Lengte: 1.70
Gewicht: 69 kilo
Haar kleur: zwart
Oogkleur: zwart
Persoonlijke Informatie
Beroep: Scholier
Bondgenoten: Yuzuki-, Yoko en Hama Hayato
Vijanden: -
Familie: Yuzuki-, Yoko en Hama Hayato
Wapens: zwaard
Sturing/Vecht Stijl(en): Kendo, vuursturen

Hayato Kazuya (隼人一哉) is een hoofdpersoon van Pro Bending International; Galaxy!

Uiterlijk Edit

Kazuya is een lange jongen met zwart haar en zwarte ogen. Hij draagt over het algemeen veel zwart. 

PersoonlijkheidEdit

Hij is gek op Pro Bending en games. Hoewel hij zelf een stuurder is, gebruikt hij zijn krachten niet door een ongeluk dat in zijn jeugd is gebeurt. Hij schijnt een ietwat plagend te zijn naar zijn zusje en zorgzaam tegenover Yoko. 

Plot Edit

In de eerste aflevering, is hij TV aan het kijken. Het is nog onbekend wel progamma of welke show, want Yuzuki trekt de ontvanger uit de TV. Hij confronteert haar hier over en het blijkt dat zijn zus een studibol is, aan gezien ze voor het begin van het school jaar al haar natuurkunde project af heeft. Als hij later het nieuws bericht checkt, is hij onzettend blij om te horen dat er een PBI komt. Versie 1 om precies te zijn.

De volgende dag gaan Yuzuki en hij naar school om onderweg tegen worden gehouden door Hayato's vriend, Kirito. Kirito vraagt Yuzuki uit, en Hayato is hier niet heel erg blij om. In de zelfde aflevering gaat hij naar de openingsceremonie voor eerstejaars op Sakura-High. 

In de volgende 2 afleveringen heeft hij geen lijnen, hij vershijnt wel elke keer. 

In aflevering 4  besluit hij om Kendo te gaan, waar hij vol verbazing Yuzuki ontmoet. Kokoro verwart de twee als geliefde. Hier komt zijn angst voor vuur een beetje naar boven. 

In de vijfde aflevering moet hij iets doen voor Kirito, waarnaar hij op het podium in de aula van Sakura Gakuen beland. Hij wordt in deze aflevering een lid van Team Galaxy. Later, in de oefenwedstrijd tegen GinGa, durft hij niet te sturen, maar hij ontwijkt bijna iedere aanval. 

VaardighedenEdit

 Hij is een verschrikkelijk goede vuurmeester, zoals Yuzuki zei. Maar op zijn twaalfde is er iets gebeurt waardoor hij bang is voor vuur, wat bekent wordt gemaakt in aflevering 7. 

Technieken Edit

TBA 

Statestieken Edit

Al deze statestieken zijn gebaseerd op een schaal van 0 tot 100

Snelheid: 88%

Wendbaarheid: 60%

Vuurkracht: 0%

Verdediging: 0%

Stuurvaardigheden: 70% hij gebruikt het alleen niet. 

Familie Edit

  • Hayato Yuzuki (tweeling zusje)
  • Hayato Yoko (zusje)
  • Hayato Hama (moeder)

TriviaEdit

  • Zijn uiterlijk is als dat van Kiroto in Sword Art Online. Ze hebben ongeveer de zelfde persoonlijkheid. 
  • Hij is de hoofdpersoon van Galaxy. 

Around Wikia's network

Random Wiki