Wikia

Niels
Biografische Informatie
Leeftijd: 13
Geboortedatum: 157 nsk
Fysieke Informatie
Geslacht: man
Lengte: 1.60
Haar kleur: Kaal
Oogkleur: Grijs
Persoonlijke Informatie
Affiliatie: Luchtnomaden
Bondgenoten: Tenzin, Jinora, Ikki, Meelo, Rohan, Katara, Aang
Vijanden: De .......
Familie: Tenzin, Jinora, Meelo, Ikki, Rohan, Katara, Aang
Wapens: Glijder
Sturing/Vecht Stijl(en): Luchtsturen
Niels is de zoon van Tenzin en Pema, en de broer van Jinora, Ikki, Meelo. Hij lijkt heel erg op zijn grootvader Aang.

BiografieEdit

GeboorteEdit

Toen Avatar aang een visioen kreeg van een jongentje en Tenzin wist hij een naam. Deze naam kreeg de Baby later ook. Deze baby die Niels ging heten was een Luchtmeester met ongekende krachten.

De reisEdit

Niels wou al van af zijn geboorte een echt nomade zijn. Zijn plannen werden later uitgevoerd.

Meer info volgt

UiterlijkEdit

Niels lijkt met zijn karakter en zijn Uiterlijk heel erg op zijn Grootvader. In sommige afleveringen word Niels heel erg vergeleken met Aang. Bijvoorbeeld in Aflevering 28 dan zegt Wan Shi Tong: ´Jou gezicht wil ik hier niet meer zien Avatar´.

KarakterEdit

Zijn karakter heeft hij echt niet van z´n ouders, maar van zijn grootouders. Hij wil snel leren dat heeft hij van Avatar Aang en sommige dingen heeft die van Katara.

Tenzin is een beetje saai en humorloos maar Niels daarin tegen is vol van humor en echt niet saai. Naarmate het verhaal krijgt Niels veel meer begrip voor zijn natie en wil hem weer opbouwen.

KrachtenEdit

In het Luchtsturen is Niels nog niet zo goed ontwikkelt. Toen hij geboren was werd gelijk ontdekt dat hij kon Luchtsturen, want hij blaasde direct wind in Pema's gezicht.

Around Wikia's network

Random Wiki