Wikia

Mina
Biografische Informatie
Leeftijd: 15
Geboortedatum: 115 NSK
Fysieke Informatie
Geslacht: Vrouw
Lengte: 1,55 meter
Haar kleur: Zwart
Oogkleur: Bruin
Persoonlijke Informatie
Affiliatie: Zula Eiland (Kyoshi Eiland)

Kein Woud Opstand

Bondgenoten: Kaila, Chen, Ray, Giu, Momo Kambi, Jen, Puani, Oude Jang Hui Inwoner,...
Vijanden: Azula, Mitsuki, Yi, Quanlee, Tam Mee, Gian, Mai, Ty Lee,...
Familie: Onbekend
Wapens: *Boog
Sturing/Vecht Stijl(en): *Boogschieten

Mina is de protagonist in het verhaal Kyoshi Revolts. Zij is lid en de stichster van Team Rebel en is een voormalig slaaf uit Zula Eiland. Zij is een sterk, aardig meisje en ze heeft een hekel aan de overheersing van de Vuurnatie over de wereld, en ze gelooft in haar taak om Azula te stoppen. Ze is opgevoed door slavendrijvers, en ze heeft haar ouders nooit gekent.

Na dat Mina uit Zula Eiland ontsnaptte toen ze vijftien was, ontmoette zij wapenspecialist Kaila en Avatar Chen, die zich bij haar team voegden. Mina ging met hun naar het legendarische Rebel Stad terwijl ze steeds werd aangevallen. Toen zij in de stad aankwamen werd ze bevriend met Ray en Giu. Mina ging ook in de leer bij een van de meest gerespecteerde krijgers uit de stad, wat haar vaardigheden zeer goed deed. Toen de stad uit eindelijk werd veroverd, moesten ze vluchten. Mina kan boogschieten en martial arts. Ze leerde van haar vriend Kaila, en ook van haar voormalige meester Pijl. Zij is echter nog geen meester.

BronEdit

Around Wikia's network

Random Wiki