Wikia

Mei-Lin
Biografische Informatie
Origine: Aarderijk
Leeftijd: 46
Geboortedatum: 213 NSK
Fysieke Informatie
Geslacht: vrouw
Lengte: 162 cm
Gewicht: 71 kg
Haar kleur: bruin
Oogkleur: bruin
Persoonlijke Informatie
Bondgenoten: Dewei
Familie: Wu (man, overleden), Dinh (oudste zoon, overleden), Xia (dochter), Chu (zoon), Tan (zoon), Vera (dochter), Ro (broertje)

BiografieEdit

Mei-Lin is opgegroeid in Basing Se en is geboren in 213 NSK. Ze was enigskind en al snel liep ze weg van huis, toen leerde ze als tiener de 12 jaar oudere Wu kennen. Ze werden verliefd op elkaar en al snel trouwden ze als 16-jarige. Een paar maanden later kregen ze een zoon Dinh genaamd. Wu en Mei-Lin kochten en huis en stichtte een gezin van 6 kinderen, ze moest de kinderen vrijwel zelf opvoeden omdat Wu altijd aan het werk was in de fabriek. Ze woonde in een klein huis met 3 slaapkamers en een badkamer, maar het lukte ze om rond te komen. Toen Wu ziek werd zorgde Mei-Lin heel goed voor hem maar hij overleed toch. Hierdoor had de familie niet altijd genoeg eten en daarom moesten ze zelf voor eten zorgen, dit deed Mei-Lin pijn maar ze had geen keus. Toen Dinh voor het inkomen zorgde ging het weer beter alleen al snel overleed hij, waardoor er helemaal geen geld was. Ze  had heel veel verdriet voor haar man en zoon en besloot om geen verdere relatie's of kinderen te nemen. Zelf is ze ook heel blij met het feit dat Tan de Avatar is en krijgt daardoor de steun van de Orde van de Witte Lotus. 

PersoonlijkheidEdit

Mei-Lin is een hardwerkende vrij en is heel zorgzaam. Ze hield heel vaal van haar man en van haar kinderen, maar ze is ook tegenstrijdig en bijt hard van zich af. Ze is geen hele strenge moeder maar de kinderen weten wel wat je wel en niet moet doen. Ze heeft weinig ontspanning wat ook voor heel veel stress zorgt. 

Around Wikia's network

Random Wiki