Wikia

Zeneth is iemand die tussen de Avatar en de Geesten staat. Zijn haat voor Avatar Aang is niet onterecht en zijn oude vriend en kwellende Geest Koh wakkert dat vuur verder aan. Tijdens de aanval op de Noordelijke waterstam wordt Tui bruut vermoord door Shao. Zeneth laat zich leiden door verdriet en wraak en besluit zich bij team Avatar te voegen en gaat samen met hen op reis. Zeneth blijft op de achtergrond, maar speelt zijn eigen spel. Samen met Koh probeert hij de avatarcyclus te stoppen, maar Zeneth wordt zelf in de rug gestoken.

Lumenero
Zeneth ijs
Algemeen
Maker: Zefred
Genre: Avontuur, drama
Land/Taal: Nederlands
Chronologie
Verwant aan: Bliksem

Wat vind je van Lumenero?
 
0
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0

De peiling is aangemaakt op 27 jun 2015 om 07:44 en tot nu toe hebben 1 gebruikers gestemd.

Hoofdstuk Beschrijving
De krachten in een- IJs

Een ijzige ontmoeting (1)

Team Avatar is opzoek naar de Noordelijke waterstam, maar worden op hun reis tegen gehouden door een onbekend iemand. Hij laat ze niet passeren, tenzij ze slagen in zijn test. Maar voordat Aang kan bewijzen dat hij waardig genoeg is, verdwijnt de onbekende tegenstander.
Noordelijke Waterstam layout

Een gevoelloos feest (2)

Nadat Aang en zijn vrienden aankomen bij de Noordelijke waterstam, worden ze door middel van een groot feest welkom geheten. Een leerling van meester Pakku is niet blij dat de avatar les krijgt, maar wordt niet gehoord. Zeneth besluit om zijn woede af te reageren op een trainingspop, maar overschrijdt zijn eigen grens daarbij.
Tumblr lyqwtsTyDB1rozvtbo1 500

Een bevroren pad (3)

Nadat Zeneth zijn meester heeft teleurgesteld, trekt hij zich terug naar een bijzondere plek op de Noordpool. Daar spreekt Zeneth iemand aan, die er niet lijkt te zijn, in de hoop dat hij hier wel wordt begrepen en gehoord. Ondertussen zijn Aang en Katara in strijd met meester Pakku en probeert Sokka prinses Yue te versieren op zijn eigen stuntelige manier.

Infopagina: Stamboom der Goden

Around Wikia's network

Random Wiki