Wikia

Sjabloon:Eigendomander

Mina
Koninklijk Bezoek
Hoofdstuk informatie
Boek

1

Hoofdstuk

6

Chronologie
Vorig hoofdstuk

De Zoon van de Vuurheer

Volgend hoofdstuk

Het Oude Dorp

Koninklijk Bezoek is het zesde hoofdstuk uit Kyoshi Revolts.

SamenvattingEdit

Wanneer ze door een bos lopen, ontmoeten Mina en Kaila een jongen genaamd Chen, die zegt dat hij de kroonprins is. Mina en Kaila staan al meteen in vechtposities, en al voor dat Chen het uit kan leggen, vallen ze hem al aan. Chen kan maar nauwelijks Mina's pijlen ontwijken en kan zeker niet tegen Kaila's vechttechnieken op. Uiteindelijk Kaila bovenop Chen en houdt ze haar mes tegen z'n keel. Als hij het kan uitleggen laat Kaila hem los. ze vertrouwen hem nog steeds niet, maar als ze worden aangevallen door struikrovers, is Chens vuursturen erg handig. Als hij Kaila redt door haar weg te duwen, vertrouwen en hoort hij bij hun groep.

OverzichtEdit

Het hoofdstuk begint in een donker bos. Mina en Kaila lopen samen over het pad, overlegend waar ze zullen gaan vanuit daar. Kaila begint uit te leggen dat ze aan deze kant van de Vuurnatie een kanaal loopt, waar ze vanuit naar de hoofdstad kunnen gaan. Ze verteld dan dat ze daar naar de haven kunnen gaan. Mina vraagt dan wat ze daarna moeten doen, maar dat eet Kaila niet. Plotseling horen ze geluiden komen uit het struikgewas, en de voormalige prins Chen komt eruit. De twee zijn verbaast, en Chen kijkt naar hen, en zegt, "Jullie zijn ontsnapt, toch?"

De twee zijn geschokt, en vragen hoe hij dat weet. Hij verteld dan dat hij de kroonprins is, en de twee grijpen hun wapens om hem aan te vallen. Hij onthult dan dat hij zijn titel kwijt is, en dat hij wil terugvechten tegen zijn moeder en zus. Mina laat haar boog zakken, en zegt scherp tegen hem "Dat is geweldig voor jouw, maar we hebben nog een lange weg te gaan, en we willen geen oponthoud." Ze draait om weg te lopen, maar Kaila houd haar mes nog steeds tegen hem, om hem te vertellen dat hij niemand heeft gezien, ondanks Chen vastberaden blijft om zich bij hun te voegen.

Later is Mina haar boogschieten aan het oefenen door op een oude boom te schieten, terwijl Kaila goed kijkt. Kaila geeft Mina raad over haar houding, en ze laat haar zien, hoe ze wel moet staan en schieten. Als Mina haar vraagt hoe ze dit allemaal weet, zegt Kaila dat ze ooit andere leerlingen had zien oefenen op haar oude school, maar voordat Mina kan doorvragen, kom Chen uit de bosjes. Hij probeert het uit te leggen, maar Kaila schreeuwt "Jij weer" en Mina draait zich onmiddelijk om en schiet een pijl naar hem af, die Chen maar net aan kan ontwijken.

KailazietChen

"Jij weer!"

Maar hij gaat nog steeds door te zeggen dat hij hun geen kwaad wil doen, en dat hij zich bij hem wil voegen, maar Kaila rent achter hem aan met haar mes. Hij probeert om haar stoten te ontwijken, maar wordt neergehaald door een beenworp, waardoor hij achteruit valt. Kaila knielt over he heen, en houdt haar mes tegen zijn keel en vraagt om een reden waarom ze hem niet zo moeten doden. Chen legt hen uit dat hij zich bij hen wil voegen om de tirannie van zijn moeder te stoppen, en dat hij nu zijn lot wil vervullen. Mina en Kaial kijken even naar elkaar, alsof ze overleggen, en dan staat Kaila op.

Mina verteld Chen dat ze geloven dat hij geen bedrijging is, maar dat ze hem niet genoeg vertouwen. Als ze weglopen, staat Chen op en kijkt bedroeft, en maakt zich gereed om weg te gaan. Als Mina en Kaila al een paar minuten lopen vraagt Mina of Kaila echt iemand zo doden. Kaila antwoord dat ze in een harde wereld leven, maar voordat Mina iets terug kan zeggen, komt een groep struikrovers uit de bomen gesprongen, met scherpe wapens. De twee meiden trekken hun wapens om henzelf te verdedigen, maar de mannen ontwapenen ze, zodat ze hulpeloos op de grond liggen. Opeens, komt Chen en vuurt een vuurbal op de mannen af, wat hen verschrikt doet wegspringen. Hij vuurt nog een vuurbal op ze af, ondanks dat die mist en een boom raakt, valt de boom bovenop drie mannen, zodat Chen de wapens van de meiden kan vinden

Chen pakt de wapens en gooit ze naar de meiden. Ze beginnen allemaal te vechten met de rovers, Kaila pakt van enkele hun wapens af en schopt ze weg. Mina schiet de mannen tegen een boom, en Chen lukt hem op een moeilijke vuurzweep uit te voeren. De rovers vluchten weg, en Mina en Kaila lopen van Chen. Mina verteld hem dat fantastisch werk heeft gedaan, en dat zij en Kaila geloven dat hij bij Team Rebel kan komen. Chen is verrast over de naam, maar zegt uiteindelijk dat hij het leuk vindt en dat hij erg blij is om erbij te horen. Mina verteld dat zij dat ook zijn, kijkend naar Kaila. Kaila knikt, maar zegt dat ze altijd een oogje op Chen houdt, en Chen grijnst en is blij om bij de groep te horen. De drie lopen naar beneden in het bos. Als ze eruit zijn zien ze een gezocht poster van Chen. Chen staart verschrikt als hij leest wat erop staat "Iedereen die deze verrader vindt moet hem zo snel mogelijk overdragen aan Prinses Mitsuki voor een beloning van 1000 gouden munten, bij besluit van door Vuurkeizer Azula."

BronEdit

Kyoshi Revolts hoofdstukken
Boek 1: Vluchteling
De Wereld Zoals Die Niet Zou Moeten Zijn - Bestemming: Vuurnatie - Hopeloze Hoop - Als de Bel Gaat - De Zoon van de Vuurheer - Koninklijk Bezoek - Het Oude Dorp - Achtervolgd - Meer der Geheimen - De Rampzalige Generaal - Deze Drie Geesten - Dingen die Weg Zijn - Allemaal Aan Boord - Een Vurige Weg - Eerste Gevecht - Nieuwe Plannen - De Natie van Aarde en Zigeuners - Stad der Rebellie - Slag bij Kein Woud, Deel 1 - Slag bij Kein Woud, Deel 2
Boek 2: Rebel
Advies van de Gevallenen - Moeders Kindje - Rebel Lessen, Deel 1 - Rebel Lessen, Deel 2 - Samson en Delila - Gewoon Vrienden - De Ramp is Terug - Het Laatste Moment - Weg uit een Utopia - De Innerlijke Samenzwering, Deel 1: Infiltratie - De Innerlijke Samenzwering, Deel 2: Gevangen - Geboren onder Vuil - Een Dag Uit Het Leven - Een Aardse Ontwaking - Moord bv
v - e - d

Around Wikia's network

Random Wiki