Wikia

Jia
Biografische Informatie
Leeftijd: 16 (Boek 1)
Geboortedatum: 240 NSK
Fysieke Informatie
Geslacht: Vrouw
Lengte: 165 cm
Gewicht: 58 kg
Haar kleur: zwart
Oogkleur: goud
Persoonlijke Informatie
Beroep: Vuurnatie Prinses
Bondgenoten: Tan (vriend, leerling), Liang (broer), Vuurheer Zai (vader), Cho (Vriendje), Zhu (oom)
Familie: Yue (moeder, overleed), Vuurheer Zai (vader), Prins Liang (oudere broer)
Wapens: vuursturen

BiografieEdit

Jia is geboren in 240 NSK. Haar moeder overleed toen ze nog maar 8 jaar was. Daardoor raakte haar vader depressief en ze had het er zelf ook verschrikkelijk zwaar mee. Haar vader richte zich helemaal op zijn werk waardoor haar broer aan alle verwachtingen moest voldoen en Jia zich vaak eenzaam voelde. Jia heeft haar vuursturen te danken aan haar oom Zhu. Ook heeft ze een uitstekende relatie met haar broer met wie ze vroeger onafscheidelijk was. Jia is het lievelingetje van haar vader wat haar zelf ook frustreert aangezien ze het niet eerlijk vind tegen haar broer. Op haar 16e verjaardag kreeg ze een relatie met de oudere jonge admiraal Cho. 

PersoonlijkheidEdit

Jia is een zorgzaam maar ook tegenstrijdig meisje. Ze houd niet van opschepperige typetjes en heeft een hekel aan mensen die geen manieren hebben. Ook ergert ze zich aan de strenge regels waar ze zich altijd aan moet houden. Ze is er zelf van overtuigd dat ze prima voor zichzelf kan zorgen en ze houd er niet van als mensen gaan vertellen wat ze wel of niet moet doen. 

Around Wikia's network

Random Wiki