Wikia

Door Chloeflower Genre Rating Updates
Meer van Chloeflower Oorlog vanaf 10 dagelijks

"De overheid accepteert ons niet en moord ons daarom uit"
— Saru Kasei

Het Blauwe van de Hemel Seizoen 2 is een heel nieuw seizoen van Het Blauwe van de Hemel; Seizoen 1. Als Fey zijn krachten op straat gebruikt, worden hij en zijn vrienden naar La Vida gebracht. Een organistatie die kinderen met dezelfde sturings krachten helpt. Samen met La Vida vecht hij voor acceptatie. Maar loopt alles wel zoals gepland?

La Vida's Spel
SoranoAo.png
¨Wij zullen alles doen om geaccepteerd te worden¨
Algemeen
Maker: Chloeflower
Genre: Drama, Familie, Humor, Geweld, Oorlog en Avontuur
Leeftijdsklasse: vanaf 10
Land/Taal: Nederlands/Japans
Hoofdstukken: onbekend
Duur: onbekend
Productie
Schrijver(s): Gebruiker:Chloeflower
Chronologie
Vooraf gegaan door: Het Blauwe van de Hemel, Seizoen 1
Verwant aan: Het Blauwe van de Hemel, Seizoen 1
Opgevolgd door: The Escape

Samenvatting Edit

Het besturen van elementen bestaat al eeuwen niet meer, maar in de nieuwe generatie dreigen ze terug te komen en sterker als ooit. De krachten van de jeugd zijn door de ophoping van niet sturen onwijs sterk geworden, het creëren van lichtstralen en schilden waar men niet door heen kan breken, beïnvloeden van het weer, met een handbeweging hele gebouwen laten instorten en heel erg snel kunnen reizen. Maar er is een klein aantal kinderen dat nog verder is ¨geëvalueerd¨, zij kunnen hun aura gebruiken om die krachten te versterken.

De leiders van de wereld weten dat deze krachten in kinderen terug keren en proberen er alles aan te doen om ze tegen te houden. Want die kinderen zouden extreem gevaarlijk zijn voor de wereld. Daarom vermoorden ze elke stuurder als ze die tegen komen. Hierdoor leeft iemand die elementen kan besturen dan ook niet langer dan 20, ze worden niet geaccepteerd.

Als Fey Rune zijn aardstuur krachten op straat gebruikt, worden hij, Nanobana Kinako en Kirino Ranmaru mee genomen naar La Vida. Een organisatie die alleen uit die ¨speciale¨ kinderen bestaat. Het doel van La Vida is om geaccepteerd te worden en macht te krijgen in de stad. Maar hun leider Saru is uit naar meer, hij wil het liefst gevreesd worden met zijn krachten. Hij stuurt het drietal de wereld rond om nog meer kinderen te verzamelen, maar er is een extra iemand mee gekomen: Morimura Sakura.

Personages

Hoofdstukken Edit

WegwijzerEdit

In dit verhaal worden een aantal dingen gebruikt die nog niet eerder op deze site zijn gebruikt, hieronder volgt een korte uitleg:

  • POV - Dat betekend Point Of View, dus vanuit wie of wat het verhaal wordt verteld. 
  • A/N  - Staat voor Autors Note, dus een berichtje van de schrijver. 
  • Soundtracks - Iedereen weet wel wat dat is, maar ze worden in dit verhaal gebruikt om de sfeer te veranderen. 

Opmerkingen schrijverEdit

Edit 15 juni 2013Edit

Ik heb een aantal namen veranderd vanwege gebruikers rechten, de namen die er nu staan mogen blijven

Edit 16 juni 2013Edit

Wegens ophef op de fourelements geef ik iedereen toestemming om de wegwijzers te gebruiken. Anders krijgt iedereen weer kritiek om het kopiëren en dat wil ik niet. Iedereen is vrij om mijn ideeën te gebruiken als er om toestemming wordt gevraagt. 

Around Wikia's network

Random Wiki