Wikia

菜花黄名子
Biografische Informatie
Origine: Iwa/Nomin (Aarderijk/Luchtnomaden)
Leeftijd: 12, in het verhaal 11
Geboortedatum: 3 februari
Sterftedatum: -
Fysieke Informatie
Geslacht: Vrouwelijk
Lengte: 1.30
Gewicht: 30
Haar kleur: lichtbruin
Oogkleur: bruin
Persoonlijke Informatie
Affiliatie: FEIDA
Beroep: geen
Bondgenoten: Kirino, Helper X, Fey
Vijanden: Overheid
Familie: Mevrouw Nanobana (moeder)
Wapens: -
Sturing/Vecht Stijl(en): -
Nanobana Kinako(菜花黄名子) is een personage uit Het Blauwe van de Hemel.

UiterlijkEdit

Kinako heeft lang lichtbruin haar dat ongeveer de zelfde kleur is als dat van Fey Rune, er zit een oranje haarband in. Ze heeft grote heldere bruine ogen zonder zichtbare pupil. Ze is vrij klein in vergelijking met haar vrienden.

PersonlijkheidEdit

Kinako is op het eerste gezicht vrolijk en kinderlijk. Ze lijkt zich nergens zorgen over te maken. Maar zodra ze Helper X  is ze serieus en kortaf.

AchtergrondEdit

Er is daar weinig over bekent. Alleen in Hoofdstuk 1 is bekent gemaakt dat ze Fey al vanaf haar 2e kent en dat ze bij haar moeder woont.

PlotEdit

Als ze samen met Kirino en Fey een wandeling maakt door een steegje in hoofdstuk 1, is ze lekker aan het zingen. Tot dat ze drie jongens tegen komen. Een van de jongens greep haar bij haar kraag en probeerde haar mee te nemen. Ze schreewt om hulp en dreigt vermoord te worden door de jongen als Fey hem probeerde aan te vallen. Maar ze wordt op het nippertje door Fey's stuurkunsten bevrijd. Het blijkt dat ze al van Fey's stuurkunsten afwist.

In het volgende hoofdstuk wordt ze mee genomen door Helper X. Fey verbaast zich over het  feit dat ze met hem mee liep. Het schijnt dat ze Romaji kan lezen, het latijnse alfabet dus. Ze heeft zich blijkbaar al eerder aangesloten bij FEIDA, want ze heeft nooit ja gezegd in het verhaal.

TriviaEdit

  • De ¨ki¨ in haar voornaam betekend geel.
    • Het zou kunnen zijn dat ze dus een luchtmeester is, aangezien de kleur van de luchtnomaden geel is.
  • Ze noemt Fey Feyvo.
  • Ze kan het normale latijnse alfabet lezen.

Around Wikia's network

Random Wiki