Wikia

フェイルーン
Biografische Informatie
Origine: Iwa (Aarderijk)
Leeftijd: 14, in het verhaal 13
Geboortedatum: 24 November
Sterftedatum: -
Fysieke Informatie
Geslacht: Mannelijk
Lengte: 1.60
Gewicht: 50
Haar kleur: lichtbruin
Oogkleur: rood
Persoonlijke Informatie
Affiliatie: FEIDA
Beroep: geen
Bondgenoten: Kinako, Kirino, Helper X, Saru
Vijanden: Overheid
Familie: geen
Wapens: aardsturing
Sturing/Vecht Stijl(en): aardsturen
Fey Rune('フェイルーン) is een personage uit Het Blauwe van de Hemel.

UiterlijkEdit

Fey heeft lichtbruin haar dat in plukken over zijn gezicht valt. Op zijn hooft heeft hij nog een paar groene glazige goggles staan met witte poten. Hij heeft doffe rooie ogen met een vaag zichtbare pupil. Hij heeft een blanke huid en is van normale lengte.

Persoonlijkheid

Fey is een aardige jongen die vrij kalm reageert, in tegenstelling tot Nanobana Kinako. Ook geeft hij veel om anderen, toen Kinako bijna vermoord werd, zette hij zijn eigen leven op het spel om haar te redden. Maar hij is ook bang om zijn krachten te gebruiken, omdat hij weet welke straf er boven staat.

AchtergrondEdit

Als Fey wordt geboren sterft zijn moeder. En al op zijn derde levens jaar wordt hij achtergelaten door zijn vader, die blijkbaar niet voor hem wil zorgen. De jonge Fey blijft alleen achter en wordt opgevangen door een weeshuis. Hoewel hij geen ouders heeft, is hij nooit alleen, hij heeft altijd hulp gekregen van Kinako en Kirino

PlotEdit

In de proloog wordt zijn naam voor het eerst genoemd. Saru Kasei heeft hem het liefst in FEIDA om een speciale reden, maar die wordt dan nog niet verteld.

Ook besluit Helper X zijn ¨zusje¨ te vragen om over hem te waken. Het is dan ook nog onbekend wie zijn zusje is.

In het eerste hoofdstuk loopt hij samen met Kirino en Kinako door een steeg in het moderne gedeelte van de stad als ze door drie jongens worden aangevallen. Eentje probeert Kinako mee te nemen, maar zodra hij hij kwaad wordt op Fey, probeert hij haar te vermoorden. Fey kan het niet aanzien en gebruikt zijn aardsturing om de jongens uit de steeg te blazen. Het blijkt meteen dat hij ontzettend sterk is.

Dan verschijnt Helper X en jaagt de jongens pas echt weg. Helper X vraagt het drietal om met hem mee te gaan. Helper X neemt ze mee naar FEIDA, en daar ontmoet Fey ook Saru. Uiteindelijk doet hij mee met FEIDA, maar hij twijfeld erg.

Trivia

  • Hij wordt door Kinako soms Feyvo genoemd. Het is een soort koosnaampje.
  • Fey is een van de weinige personages wiens naam begint met zijn voornaam inplaats van met de achternaam.

Around Wikia's network

Random Wiki