Wikia

Een Harde Training
Hoofdstuk informatie
Serie

Het Blauwe van de Hemel

Schrijver

Chloeflower

Boek

twee

Hoofdstuk

5

Chronologie
Vorig hoofdstuk

Plannen van de Regering

Volgend hoofdstuk

La Vida's Teams

 Een Harde Training is het vijfde hoofdstuk van Het Blauwe van de Hemel - Seizoen 2

A/NEdit

Dit hoofdstuk heeft lekker veel soundtracks, Enjoy!

Een Harde TrainingEdit

Saru' s POV

Notitie: Soundtrack deel training: https://www.youtube.com/watch?v=4hILbWYltX4

´IKE, IKE, IKE!´ riep Kinako vanaf de zijlijn, ´IKE!´ ze keek toe hoe Fey en Kirino een ¨battle¨ hadden. Ze schoten met al hun kracht hun aarde en vuur op elkaar af, met de bal die ik hen gegeven had. Fey schopte de bal weg, maar het werd tegengehouden door het vuur van Kirino. De bal viel vanuit de lucht naar beneden en lag nu stil precies in het midden, ´Die is voor mij!´ schreeuwde ze te gelijkertijd. Ze rende op de bal af en maakte de zelfde beweging. Aan de ene kant kwam aarde omhoog en aan de ander vuur. Toen ze vlak bij de bal waren kwamen de twee elementen hard tegen elkaar aan. Er ontstond een reusachtige ontploffing en beide jongens werden naar achter geblazen, maar het lukte ze om rechtop te blijven staan, ´Die is van mij!´ riep Kinako. Ze rende naar de twee jongens toe en pikte de bal voor hun neus weg. Ze sprong in de lucht en bleef even hangen(slow motion beeld). De gele aura om haar heen werd weer sterker. Ze schoot de bal recht vooruit, tegen de bergwand aan. Maar die kaatste terug en belande onder haar voeten toen ze weer recht op de grond neer kwam, ´Dat is pas kracht!´ riep ze en ze keek beide jongens fel aan, ´Zeker weten?!´ riep Fey. Ze gooide de bal naar Fey en maakte er een beweging achteraan. Een kleine wervelwind die hem weg smeet de bal terug aan Kinako bracht. Ze deed het zelfde naar Kirino, maar hij wist haar wervelwind te ontwijken en creëerde een een vuurbal en stuurde die op haar af.

´Niet slecht!´ riep ze, ´Jij ook niet!´ riep Kirino en hij stuurde meer vuur naar haar toe. Ze ontweek alles zonder probleem, ´Maar je moet eerder je bed uit om mij te pakken te krijgen!´ schreeuwde ze. Ze nam een aanloop en bracht hem onderuit door hem te tackelen. Ze was heel erg snel, het ene moment stond ze op haar plek en het volgende moment had ze Kirino op de grond gebracht, ´Ik denk dat ik heb gewonnen,´ zei ze met een lach. Kinako pakte Kirino's hand en ze trok hem overeind.

Einde soundtrack

Begin soundtrack: https://www.youtube.com/watch?v=ZzpuPfMgh-U

´Niet slecht jongens, jullie worden met de dag beter!´ ik liep naar het drietal toe terwijl ik in mijn handen klapte, ´Echt, en vooral jij, Kinako. Je aura wordt steeds groter!´ ze knikte als dank en ik zag dat Fey en Kirino er verbaast over leken, ´Wat is er?´ vroeg ik, ´Wat bedoel je met die ¨aura¨?´ vroeg Fey, ´Daar komen jullie nog wel achter,´ zei ik lachend, ´Laten we gaan lunchen,´ ik nam ze mee naar een grasveld waar meer leden van FEIDA zaten, ´Jullie zijn hier nu al een weekje of twee, en ik denk dat het tijd is om de andere te leren kennen. Dit zijn maar een paar van onze leden, maar als er iets is, zijn jullie bij hen van harte welkom,´ ik keek het rijtje langs en begon van links naar rechts: ´Meia, Roco, Giris, Mori en Shin,´ de vijf zwaaide naar de nieuwelingen en gingen verder met eten, ´Jullie hebben zeker ook wel honger,´ zei Meia, ´Ik zag jullie training. Best goed!´ zei Giris, ´O Giris... Wat ben je toch weer lief!´ zuchtte Meia met een blos op haar wangen, ´Wat gebeurt hier?´ vroeg Kirino, ´Zo is het elke dag, dus wen er maar aan...´ zuchtte Roco en hij nam een hap van zijn brood, ´Willen jullie ook wat?´ vroeg Shin en hij negeerde het gezwijmel van Meia en Giris, ´Ja hoor!´ zei Kinako en ze nam gretig het brood aan. Ook Kirino en Fey namen een stuk aan, ´Wat ga jij doen, Saru?´ vroeg Mori, ´Ik denk dat ik zo weer terug ga naar FEIDA. Ik heb gehoord dat er ruzie is...´ ik zuchtte en pakte wat brood, ´Ik zal dan maar gaan...´ ik stond op en veegde mijn broek af, ´Ik zie jullie dan wel weer!´ ik zwaaide ze gedag en liep naar de tunnel.

Einde Soundtrack

Fey's POV

´Zullen we nog wat gaan oefenen?´ riep ik naar Kinako en Kirino, ´Nani? Nu nog?´ mompelde Kirino, ´Ja, of ben je nu al moe?´ vroeg ik, ´Ja... een beetje...´ Kinako schoot in de lach, ´Hihi! Ik train nog wel wat met je, Fey!´ ze sprong op en kwam op twee benen terecht, ´Kom dan! Dan doen we het zonder de bal!´ ze rende naar het eiland en schoot de bal weg, ik rende achter haar aan. Ze was enorm snel, ´Hoe kan het dat je zo snel bent?!´ riep ik naar haar, ´Dat is het element!´ antwoordde ze, ´Kijk maar,´ ze zette een paar stappen naar achter en rende toen op me af. Mijn eerste reactie was wegduiken, maar voor ik het wist stond ze achter me, ´Nani?! Hoe deed je dat?!´ ik draaide een aantal rondjes om te kijken of het echt wel gebeurt was, ´Ik zei toch dat dat het element was?´ ze deed de zelfde move nog een keer en toen ze weer voor me stond, zag ik een gele aura rond haar heen hangen, ´Ki-ki-kinako... je geeft-´

´We gaan verder met trainen, toch?´

Dit stukje moet lekker rustig gelezen worden. Begin Soundtrack https://www.youtube.com/watch?v=o6OjidK_j7A

Het was zonsondergang. Kinako en ik stonden aan de afgrond bij de training gronden. De wind waaide door onze haren terwijl we keken naar de stad.

´Je mist ze,´ zei ze, ´Wie?´

´Je ouders, je familie,´

´Hmpf... Nee, ik weet niet hoe het is om ze te hebben,´ mompelde ik,

´Dat is jammer...´ zei ze zachtjes, ´M-maar hoe is het dan om geen familie te hebben?´

´Gewoon, zoals anders denk ik. Het is normaal geworden,´

´Nooit een vader of een moeder hebben? Dat lijkt me niet normaal,´

´Je went er aan,´

´Hoe kun je daar nu aan wennen?!´

´Weet jij het beter dan?!´ riep ik pissig,

´Nee,´ zei ze zacht,

´Je hebt dan wel geen familie, maar je hebt ons,´ ze pakte mijn hand,

´Jij was als de grote broer die ik nooit had,´

´Nani?!´ ze glimlachte,

´Jij hebt je vrienden, mij en Kirino. Bewaar dus ons goed,´

ik keek in de lachende ogen van Kinako, ´Kinako...´ mompelde ik, ´D-dat is erg aardig van jullie,´ stotterde ik.

Einde Soundtrack 

Woordenlijst

Ike betekend GO

Around Wikia's network

Random Wiki