Wikia

De Tuinen
Royal Palace Gardens
Algemeen
Fanon: Eer
Maker: Winston
Code: 001
Land/Taal: Nederland(s)

'Hebben jullie honger? Zal ik wat voor jullie gaan halen?' zei Iroh, waarna hij een bevestigend gekwaak hoorde. Hij sprintte weg door de weelderige tuinen die verspreid lagen over de koninklijke caldera stad. Uiteindelijk kwam hij bij de paleis muur aan, de wachters openende de poort, Iroh liep verder naar het paleis. Terwijl hij door de gangen vloog botste hij onhandig tegen wat ministers op, uiteraard excuseerde hij zich en vervolgde daarna snel zijn reis. Uiteindelijk bereikte hij bestemming: de koninklijke keukens, er liepen overal koks rond en het rook er heerlijk. Hij gapte wat brood uit en de keuken en begon aan de terugreis naar de tuinen. Wanneer Iroh terugkwam werd hij verwelkomd door de luid kwakende schildeenden. Hij glimlachde, bukte en begon het brood te verkruimelen en aan de dieren te voeren. Opeens hoorde hij een stem achter zich. 'Wat doe je Iroh?' Iroh draaide zich om en zei tegen zijn moeder: 'De schildeenden hadden honger, ik voer ze.' 'Wat ben je toch behulpzaam lieferd, maar geef ze niet te veel anders worden te dik.' zei zijn moeder tegen hem terwijl ze hem over zijn haar aaide. 'Mag ik ze ook wat voeren?' Iroh draaide zich om. 'Grootvader!' zei hij en omhelsde daarna zijn grootvader, waarna hij zich snel bedacht, onhandig loskwam uit de omhelzing en daarna boog tegenover de vuurheer. Zuko lachte en zei: 'Niet zo formeel Iroh'. Iroh gaf zijn grootvader ook wat brood en ze voerden samen de schildeenden.

Iroh stond maar te staren naar de vijver, diep in gedachten verzonken plotseling hoorde hij een stem achter zich. 'Gefeliciteerd Iroh.' zij zijn moeder. 'Kom we hebben gasten'

Around Wikia's network

Random Wiki