Wikia

Dit is het verhaal De Vloot. De leiders van de vloot is Sokka en Zuko. Dit is gespeelt vlak na de dood van avatar Aang.

Hoofdstuk 1 De Gedeseteurde AdmiraalEdit

Admiraal Zuko en Admiraal Sokka zaten in de krijgsberaad en ze hadden hoe ze de vloot moesten verdelen over de Vuurnatie. De koning zei dat hij even met Admiraal Sokka wil spreken. Toen ze de krijgsberaad kamer uit kwam zei de koning tegen Sokka:Je moet de gedeseteurde Admiraal vinden en hem doden Sokka zei dat hij het zal doen en liep weer de krijgsberaad kamer in. Sokka vroeg aan Zuko wie de gedeseteurde Admiraal was en Zuko zei dat hij Jeong Jeong heet en woont in de bos. Commandant Zhao was er een keer geweest maar werdt gedood door Jeong Jeong, dus je moet oppassen Sokka zei Zuko. Ze gingen verder met de krijgsberaad. Toen de krijgsberaad klaar was ging Sokka snel naar de haven om de schepen gereed te maken en ging met zijn soldaten over de zee en rivieren.

Hoofdstuk 2 Jeong JeongEdit

Sokka zat met zijn rivier boten te varen door de rivier van de bos. Opeens zag Sokka speren naar zich toe gooien en bukte snel en riep dat ze sneller moeten varen. Toen ze eindelijk bij de kamp van Jeong Jeong aan kwamen toen zagen ze hem met Chey. Sokka zei tegen zijn soldaten dat ze Chey moesten doden. De soldaten deden wat hij zei. Sokka liep naar Jeong Jeong en hij zei dat hij hem ff wilde spreken. Ze gingen naast de rivier staan en toen ging Sokka snel een vuurstoot tegen Jeong Jeong schieten en hij viel dood neer. Toen de soldaten van Sokka terug kwamen zeiden ze dat ze Chey hadden gedood. Sokka ging snel weer naar zijn boten en ging terug varen. Toen hij binnen het paleis was vroeg de koning of hij Jeong Jeong had gedood. Sokka zei ja en de koning zei dat hij gaat slapen. Sokka ging terug naar zijn haven en ging slapen.

Hoofstuk 3 De Slag om de WaterstammenEdit

Admiraal Sokka en Admiraal Zuko en Commandant Chong gingen al hun schepen verzamelen voor een grote aanval op de Noordpool en Zuidpool. De schepen van Admiraal Sokka gingen de Zuidpool bestormen en de vloot van Admiraal Zuko en Commandant Chong gingen de Noordpool bestormen. Alleen helaas kwamen ze een hele grote blockade van de Waterstam tegen. Admiraal Zuko en Admiraal Sokka zette de katapulten gereed en vielen aan. Met succes kwamen ze door de blockade en ze gingen de Waterstam bestormen. Ze doden elke Waterstam mens dat ze tegen kwamen en het werdt een hevige strijd. De vloot van Admiraal Zuko en Commandant Chong hadden gewonnen van de Waterstam en hadden alles platgebranden. De vloot van Admiraal Sokka had net gewonnen. Ze keerde terug naar de Vuurnatie.

Hoofdstuk 4 De GeneralenEdit

Zuko kwam terug en ging naar het paleis. Toen hij bij de koning was zag hij 2 Aarderijk generalen. Zuko zei Wat heeft dit te betekenen? Toen zei de koning dat deze Generalen bijna de Vuurnatie hadden veroverd. Zuko schoot lange vuurstralen op de 2 Generalen en ze lagen dood neer. Zuko zei dat ze die in de zee moeten gooien en niemand die lijken mogen zien.

Hoofdstuk 5 De VlootEdit

Zuko ging naar Sokka's haven en toen zag hij in de verte een hele grote vloot van Waterstam en Aarderijk schepen. Toen ging Zuko snel alle Generalen en Admiralen en Commandanten en Kolonellen waarschuwen dat er een heel vloot kwam. Toen stuurde Commandant Chong 10 Vuurnatie schepen om te kijken hoeveel het waren. Toen de schepen onderweg waren, schoten de Watermeesters allemaal ijspegels en maken een water schild om alle boten. De schepen vielen om. Toen gingen de Generalen soldaten over de Vuurnatie zetten. Ze kwamen van elke kant. Toen kwam Admiraal Zuko erachter waarom er zo weinig Waterstam mensen zaten op de Noordpool, Ze waren zich aan het verstoppen in het Aarderijk. De soldaten begonnen te vuren. En over een kwartier zaten de helf van het Aarderijk en de Waterstam op de duinen van de Vuurnatie. De Generaals van de Vuurnatie stuurde allemaal Toendra tanks en allemaal soldaten. De Vuurnatie trok zich terug. Ze wisten wat ze wilden, hun koning. Toen kwam er onverwacht een zonsverduistering. De sterke aarde en watermeesters gingen snel rennen in de vulkaan en kwamen bij het paleis. Ze gingen naar binnen en toen kwamen ze Prins Kazion tegen. Die wist niet dat ze zouden komen dus toen hij op de troon van zijn vader zat, zag hij die aarde/watermeesters. Die vielen aan maar Pruns Kazion ging ontsnappen en pakte een mes en gooide in hun hoofden. Toen ging de zonsverduistering weg en toen konden de vuurmeesters ze nu wel verslaan. De Waterstam en het Aarderijk trokken zich terug en gingen weer terug naar hun boten weg varen.

Hoofdstuk 6 De PlanEdit

De koning ging poorten maken en zette vloten voor de Vuurnatie. Er werden luchtschepen uitgevonden dus kon de koning het gebruiken. De koning zei tegen Sokka dat alleen de Vuurnatie luchtschepen konden gebruiken. De koning ging tegen alle Generalen zeggen dat ze met de Luchtschepen de wereld gaan platbranden en dat vonden de Generalen leuk dus ze verzamelde alle soldaten bij elkaar en gingen de luchtschepen laten vliegen en gingen ze heel het Aarderijk en Waterstam plat branden. De koning besloot om alleen met de luchtschapen de Waterstammen te vernietigen. Admiraal Sokka stuurde 46 Vuurnatie schepen naar het Aarderijk. Generaal Fang zei dat hij ook meeging en Admiraal Zuko ook. Admiraal Zuko stuurde ook nog 32 Vuurnatie schepen naar het Aarderijk.

Hoofdstuk 7 De lange reisEdit

Het was zomer Admiraal Zuko en Generaal Fang zaten op het dek van Admiraal Sokka's hoofdschip waar Sokka ook op zit. Ze zaten met zijn drieën op de tafel kaarten gebouwen maken van verveling. Generaal Fang keek op zijn horloge hoe laat het was. Hij zei zuchtend 2 uur in de middag. Toen dacht hij welke dag het was. Opeens wist hij het weer,het was Woensdag. Sokka ging wat eten halen in de toren. Ze hadden het zo heet. Toen Sokka boven kwam had Zuko en Fang ook honger. Ze gingen dus naar boven in de toren eten. Toen ze klaar waren met eten gingen ze terug naar het dek. Ze gingen nu Fang's lievelings spel spelen. Later ging de bemanning ook eten maar Zuko,Sokka en Fang aten niet mee omdat ze al hebben gegeten. Fang besloot om bij de kok voor hemzelf, Zuko en Sokka wat chips te halen. Toen Fang weer op zijn horloge keek was het al 4 uur. Ze gingen slapen om vroeg op te staan.

Hoofdstuk 8 De invasie Edit

Toen Admiraal Sokka wakker werdt maakte hij Zuko en Fang ook wakker. Sokka zag al in de verte een stukje land. Een halve kwartier later zaten ze op land. Admiraal Sokka en Admiraal Zuko en Generaal Fang schreeuwde AANVALLEN!!!! De Yu yan schutters ginger achter een muurtje pijlen schieten en ze wisten op succes de helft van het Aarderijk in beslag te nemen. Generaal Fang stuurde 50 normale soldaten en 50 vuursturende soldaten in de tunnel waar 30 Watermeesters hadden verstopt. Ze wonnen op gemak en gingen verder de tunnel in. Opeens kwamen ze 60 Watermeesters en 8 krijgers tegen. Ze wonnen maar net en toen hadden ze alle Waterstam mensen gedood. Bij Admiraal Sokka en Admiraal Zuko werdt eenhevige strijd. De Vuurnatie had Omashu in beslag genomen en hebben alle dorpen in brand gestoken. Toen ze bij de buitenste muren van Ba Sing Se waren verzamelde Generaal Fang en Admiraal Zuko en Admiraal Sokka al hun vuur kracht en telde hard op en vuurde. Toen viel de buitenste muren van Ba Sing Se. Ze deden het zelfde als bij de Binnenste muren. Ze hadden toen een hele sterke leger onder de controle dus konden ze heel Ba Sing Se veroveren. Sokka,Zuko en Fang gingen terug naar de Vuurnatie paleis

==De slag om Omashu== Edit

Sokka,Zuko en Fang zaten in de krijgsberaad. Oke we gaan de slag om Omashu maken. zei de Koning. Mijn koninklijke eenheden gaan erheen met Sokka. zei hij. Sokka liep met 10.000 man op de schepen en vaarde. Na 3 dagen kwamen ze bij Omashu. oke, wees stil. zei hij en ze liepen op het smalle pad. Nu! riep sokka en er kwamen heel veel vuurballen op de muur en de muur viel. Ze rende door en door en alles verbrandde. De postsysteem ging kapot en sokka schoot 2 vuurballen. Na een dag was Omashu vernietigt. Oke dit was misschien niet zo goed zei Sokka.

Wordt afgemaakt

Around Wikia's network

Random Wiki