Wikia

De klantenwegjagerEdit

'Ik wil dat je de klantenwegjager vermoord, want het duurt dan weer een eeuwigheid om te wachten in de winkel.' zei Bonjo. 'In welke winkel komt hij?' vroeg Chen. 'In de snoepwinkel, om de hoek bij die ene restaurant, weet je wel.' 'Ooh, ja. Dat weet ik wel.' zei Chen. 'Je moet wel stiekem doen, want anders bellen ze de politie.' zei Bonjo. Hij gaf toen Chen een lange groene steen. 'Dit kan je helpen om je leven te redden, als de politie toch komt, en de moordpoging mislukt.' zei Bonjo. 'Waarschijnlijk niet.' antwoorde hij en hij liep weg.

De snoepwinkelEdit

Chen kwam aan bij de snoepwinkel. Hij keek rond om zijn omgeving en zag een paar buizen. Chen liep naar de buizen en klom erop en kwam toen op het dak. Chen klom een paar hogere daken op en toen zag hij een luik. Hij opende de luik en keek naar beneden en zag iemand in een zwart pak met een klant vooraan te praten. Opeens liep de klant weg met de man in het zwarte pak. 'Misschien komt ze straks weer terug.' ze de mevrouw bij de balie. 'Dat was me kans...' fluisterde Chen tegenzichzelf. Chen klom toen terug over een paar hogere daken heen en kwam toen weer aan bij de buizen. Hij zag de man met de vrouw en ze stapte toen in een auto. Chen klom met de buizen weer naar beneden en probeerde achter ze aan te rennen. De auto stopte toen bij een stoplicht. Chen ging toen even stilstaan en hijgen. De stoplicht ging meteen weer op groen en de auto reed de hoek om. Chen rende de auto achterna en stopte weer bij een stoplicht. Chen keek toen goed naar de auto en zag ook 2 mannen in de achterbak die verblinddoekt en vast zaten. Toen de stoplicht weer op groen ging reed de auto naar rechts en reed een steegje in. Chen rende weer de auto achterna en toen de auto in het steegje stopte ging Chen snel achter een prullenbak verstoppen. Chen hield zijn hand op de handvat van zijn katana. Toen de vrouw en de man uitstapte, kon je in het steegje nog een hoek om lopen en daar zat een verlaten flat. Chen liep toen om het hoekje en keek voorzichtig naar ze. De man in het zwarte pak stuurde meteen een Vuurbal in haar gezicht en de vrouw viel dood neer. De man gooide haar toen in een container. Toen de man de hoek om liep, hield meteen Chen zijn arm om de nek van de man en stak zijn katana uit zijn schede. De man schreeuwde wat onverstaanbaars. De man schopte wat blind en Chen sneed de benen af van de man. 'Nu ben jij aan de beurt.' zei Chen en sneed een diepe snee in zijn keel en liet de man op de grond vallen. Chen liep toen naar de achterbak van de auto toe en sneed het glas kapot. Chen sneed toen de blinddoeken door midden en haalde de proppen uit hun mond. 'Wat gebeurt... er nu?' vroeg een man van ongebeer 19. 'Wat gebeurde er.' verbeterde Chen. 'Ook goed.' zei hij. 'Ik had die man vermoord.' zei Chen. 'Bedankt!' riepen de mannen. 'Ik was te jong om te sterven!' riep hij. Chen liep toen naar voren en sneed het glas van de deur open en deed de deur van binnen open. 'Nu, eruit.' zei Chen. Chen liep naar de container toe en opende de container. Tot zijn schrik zag Chen allemaal lijken van baby's, kinderen, mannen en vrouwen. Chen sloeg toen de container deur dicht en liep het steegje uit. Chen kwam toen 20 minuten later aan bij het huis van Bonjo.

Around Wikia's network

Random Wiki