Wikia

Zen reddenEdit

Chen klom naar boven tussen de houten palen. Toen Chen boven was sprong Chen op een dak op een huisje. Chen rende toen via de daken naar het grote houten Chen zag toen in de verte de toren al en dat je eromheen gewoon kon lopen, omdat er een platform was met 4 verdiepingen. Toen zag Chen dat een soldaat van Bonjo met 2 messen de politie aan het uitschakelen was. 'Versterking!' riep een agent en Chen trok zijn katana uit zijn schede. De soldaat van Bonjo raakte de interresse om de politie agenten te vermoorden kwijt en sprong naar Chen toe. Toen hij sprong en een mes in Chens hoofd wilde steken ging Chen net opzij en toen sneed Chen zijn zij door en de soldaat viel naar beneden van het dak af. Chen rende daarna door en stopte toen toen hij boven op de toren zag dat het 12 uur in de avond was en dat daar die man met een speer zat. Toen hij net Zen wilde onthoofden vuurde Chen net vuur en het vuur raakte de man net niet. De man keek toen om en Chen gooide daarna zijn katana tegen zijn kin aan en hij viel naar beneden de toren af op het 1 na laatste platform. Chen rende toen verder en sprong op een trap en rende naar boven. Toen Chen boven was sneed Chen de touwen door en hield het ijzer van zijn handen eraf. 'Gelukkig!' riep Zen. 'Laten we hier weg gaan. Die Bonjo heeft mij veraden.' snauwde Chen en ze liepen via de trap weer naar beneden. Toen kwam er een Vuurmeester naar boven. 'Kijk uit!' riep Chen en Chen blokeerde een paar Vuurstoten. Toen de Vuurmeester een stukje naar voren kwam pakte Chen zijn handen vast draaide toen zijn hand om. De Vuurmeester trapte toen tegen de zij aan van Chen en hij kwam tegen een paal aan gleed naar beneden. Chen hield toen de paal vast en de Vuurmeeester sprong toen naar beneden op het 1 na hoogste platform en vuurde de paal kapot en Chen sprong naar beneden. Chen ontweekte een paar Vuurzwepen en maakte toen een klein Vuurmuur en duwde die naar de Vuurmeester toe. De Vuurmeester sprong over de Vuur Muur heen en toen hij nog een Vuurstoot schot sleed Chen langs zijn benen toe en liet hem struikelen. Toen schopte Chen de Vuurmeester van het platform af maar toen hield de Vuurmeester Chens voet net vast en Chen viel ook meteen mee. Chen wurmde zich los en trapte een paar keer tegen de voet aan van de Vuurmeester en ze vielen toen door een gat in de tweede platform en toen trok Chen de Vuurmeester voor hem en toen Chen vuur maakte in zijn handen vielen ze op de 1 na laatste platform en Chen viel over de Vuurmeester heen en vuurde daarna een krachige Vuurschot in zijn buik en hij viel van de platform op een huis. Toen Chen naar achteren lieps struikelde hij over een plank en Chen hield net de platform vast en klom toen omhoog en zag in de verte Bonjo aanlopen.

Bonjo bevechtenEdit

Toen Chen naar boven klom liep Chen via de trap naar Chen toe en trok de katana van Chen uit het kin van de man met het speer en stond voor Chen met zijn katana en ging in een positie staan die niet goed was. Chen wreef over zijn arm en toen hij opstond had Chen een beetje last van zijn been. 'Hier.' zei Bonjo. Hij had een klein pil in zijn handen die hij in naar Chen wees. 'Het is een pijnstiller. Het helpt je om je pijn stil te houden' zei hij. 'Ik wil dat niet.' zei Chen en pakte zijn katana uit de handen van Zen. 'Ik ga een gevecht aan met de pijn. Door de pijn voelt het alsof ik leef.' zei hij. 'Goed. Heel goed.' zei Bonjo en hij liet de pil vallen en trapte erop. 'Je word steeds beter en beter.' zei hij en Chen ging een halve rondje lopen en Bonjo ook. Chen ging in een positie staan die hem beviel en keek naar Bonjo toe. Ze stonden even kijkent naar elkaar en toen sprong Bonjo naar voren en sloeg toe. Chen ontweek een paar slagen en liep rustig naar achteren. Chen hield een paar aanvallen tegen en Bonjo sprong weer naar voren en keerde zijn rug tegen Chen aan en sloeg daarna met het handvat van zijn katana 2 keer tegen het gezicht van Chen aan en Chen gleed naar achteren van het sneeuw. Toen Chen naar voren rende sneed Chen alleen de schede van Bonjo af en Bonjo sprong op een houten paal. Chen sneed de bovenkant van de houtenpaal eraf en daarna sprong Bonjo op een gevallen stuk hout en Chen sprong er toen ook op. Chen deed een paar aanvallende bewegingen en was nu in het voordeel. Toen ze bij het einde kwamen van de houten paal sprong Bonjo naast de paal en sneed een snee op de been van Chen en Chen sprong meteen van de houten paal toen af en Chen ontweek een paar slagen. Toen Chen deed alsof hij afgeleid was duwde Bonjo zijn katana recht in het gezicht van Chen. Chen ging toen net opzij en sleepte via de katana van Bonjo met zijn katana tegen het wang aan van Bonjo. Chen sneed een dunne snee op zijn wang en daarna maakte Bonjo 2 koprollen naar achteren. Chen zetten toen ook een stap naar achteren en Chen voelde dat er wat bloed uit zijn been kwam. 'Je bent veel beter.' zei Chen. 'Dat weet ik.' zei Bonjo en er kwam een hevige wind aan dat met het sneeuw Chen Bonjo niet meer kon zien. Daarna rende Bonjo naar voren en toen hij net het hoofd van Chen eraf sneed bukte Chen en rende weg. Bonjo sleed langs Chen heen en deed een paar aanvallende bewegingen. Chen blokeerde ze en toen Chen naar achteren liep bukte Chen om een aanval te ontwijken en toen Chen opstond maakte Bonjo een draai en sneed daardoor een snee in de arm van Chen en er kwam een straaltje bloed eruit. Daarna keek Chen snel naast hem en zag ernaast een kleine platform. Chen sprong er toen op en rende toen even weg. Toen Chen omkeek deed Chen een paar aanvallende bewegingen. Chen ontweek een paar aanvallen en toen liep Chen naar achteren. Bonjo deed een paar aanvallende bewegingen maar Chen hield ze allemaal net tegen en liep naar achteren weg naar de anderekant van het platform. Toen Bonjo zich omdraaide en Chen doormidden wilde snijden deed Chen net zijn katana ervoor en Chen verzette een stap en hield met moeite de zwaard van Bonjo tegen. Daarna ging Chen opzij en sprong en duwde zijn katana naar beneden. Bonjo ging toen opzij waardoor de katana in het hout kwam. Chen liet toen zijn katana los en stond toen op. Bonjo gooide toen zijn katana in de pols van Chen waardoor Chen zijn evenwicht verloor en viel toen van het platform af op het houten dak van een huis. Het hout hield het net niet tegen en Chen viel toen in een kamer. Bonjo trok het katana van Chen uit het hout en sprong ook in het huis. Chen rende naar achteren. Hij struikelde toen op het balkon waar geen hekken waren en onder het balkon zat er een zwembad. Toen Chen de voetstappen van Bonjo hoorde trok Chen de katana van Bonjo uit zijn pols en rende naar Bonjo toe, wat Bonjo ook bij Chen van plan was. Ze ontweken de eerste keer elkaar. Toen ze allebei omdraaide duwde ze allebei hun katana's in hun buik. 'Chen!' hoorde Chen roepen. Toen Chen even naar beneden keek zag hij dat Bonjo de katana van Chen in Chens zij had geduwt. Het katana gleed toen van zijn zij op de grond en het groene steentje viele ruit en brak in 2 stukken. Daarna volgde er een groot spetter bloed, meer kwam er niet uit. Chen keek toen naar de buik van Bonjo waar een beetje bloed eruit druppelde. Chen trok de katana toen uit Bonjo's buik en Bonjo liep naar achteren en viel. Hij spuugde bloed uit. 'Ik had nooit geweten hoe het heeft gevoelt om door je eigen zwaard te worden besneden.' zei Bonjo moeilijk. 'Ik moest het groene steen nooit aan jou geven.' en hij zei niks meer. Hij was dood. 'Ik ook.' moest Chen toegeven. Chen keek toen naar het zwaard van Bonjo en gooide die toen bij Bonjo neer. Daarna viel Chen ook op de grond.

Het eindeEdit

Chen werd wakker achterop een struisvogelpaard. Voor hem zat Zen te rijden. 'Hoe zijn je wonden?' vroeg Zen. 'Gaat wel.' zei Chen en hij keek naast hem. Ze zaten te rijden op het platteland dat wit werd geworden door het sneeuw. 'Ik heb nooit geweten dat dat steen mijn leven kon redden.'. 'Hij vertelde het je.' antwoorde Zen. 'Zie je de stad al?' vroeg Chen. 'Nee, maar ik weet het zeker dat we er bijna zijn.' antwoorde Zen. Een minuutje was het toen stil. 'Hey!' zei Zen alsof hij iets wist. 'Ja?' vroeg Chen. 'Als je helemaal genezen bent, laten we dan naar het Aarderijk of de Verenigde Republiek gaan. Hun kennen je toch niet, en kun je je hele verleden dan achterlaten.' zei hij. 'Klinkt goed, maar hoe komen we aan het geld om daar te komen?' vroeg Chen. 'Er zijn verschillende manieren. We kunnen bodyguards zijn, of we kunnen dieven zijn. We kunnen zelfs een piratenclub beginnen.' zei Zen. 'Volgensmij ben je gewoon problemen aan het zoeken, net als wat ik deed.' zei Chen. Zen lachde toen even. 'Hou je vast, want ik ga een beetje harder rijden.'. Chen lachte even en Zen riep: 'Sneller!'. Chen keek toen naar achteren en zag dat er allemaal druppels bloed uit zijn been kwam.

Around Wikia's network

Random Wiki