Wikia

Informatie   Deelnemen   ← Vorige Editie   Januari 2013   Volgende Editie →
Lw-header
Voorwoord Niels
Nou daar is die dan op jouw beeldscherm: een maandelijkse nieuwsbrief volop met actuele data en evenementen. Dit blad laat je alle belangrijke gebeurtenissen lezen. Weetjes en verjaardagen zitten er volop in. Heb je een nieuw verhaal?  Stuur een berichtje naar de producenten. Dan komt het hier in de nieuwsbrief te staan. Maar ook een leuke strip of collum komt er in. In een woord samengevat: Top!

`Veel leesplezier toegewenst!´

-- Niels
Voorwoord Marieke
Geen zorgen mensen; drie voorwoorden voor één nieuwsbrief zal geen gewoonte worden. De bedoeling is dat hier dadelijk veel belangrijkere dingen komen te staan zoals misschien wel jouw nieuwe verhaal dat iedereen absoluut moet gaan lezen. En we zetten hier een gebruiker in het zonnetje. Zijn er nog speciale dagen, chat-avonden en dingen die je altijd van een bepaalde schrijver hebt willen weten; ze komen in De Lotuswachter te staan.

`De ouders van een schrijver zal nooit begrijpen dat hij aan het werk is als hij uit het raam zit te staren.´

-- Marieke
Thee met Iroh
Ergens tussen de muren van Ba Sing Se zaten twee op het eerste gezicht onbekende mensen met elkaar thee te drinken. ´Heeft u nog spreuken voor De Lotuswachter?´ vroeg ik, terwijl ik mijn hand langzaam naar mijn potlood schoof. De oude Iroh ging rechtop zitten en haalde diep adem. Ik zag hem krampachtig nadenken. Opeens keek hij me met een scheve blik aan. ´Het is geen schande om langzaam vooruit te komen, wel om blijvend stil te blijven staan,´ zei de oude man snel. Ik dacht een seconde na over de spreuk, terwijl ik hem op schreef. Opeens stond Iroh op en zei dat hij naar het toilet moest. Maar toen kwam de ober met de rekening. Ik pakte het briefje aan. ´Honderd yuans?´ schreeuwde ik, terwijl ik mijn thee op dronk. 'Uw vader zei dat u de rekening zou betalen.' Opeens wist ik wat de spreuk betekende.

´Je moet hem twee keer lezen voordat je hem begrijpt.´

-- Niels

Door: Niels (Nvdaang), Marieke (Mvs109)

Around Wikia's network

Random Wiki