Wikia

Cho
Biografische Informatie
Leeftijd: 18
Geboortedatum: 239 NSK
Fysieke Informatie
Geslacht: man
Lengte: 185 cm
Gewicht: 80 kg
Haar kleur: zwart
Persoonlijke Informatie
Beroep: Vuurnatie Admiraal
Bondgenoten: Jia, Zai
Vijanden: Tan, Liang
Wapens: Vuursturen

BiografieEdit

Cho is een zoon van een ex-admiraal en is geboren in 239 NSK. Al op zijn 16e stopte hij met school en ging hij meteen naar de vuurstuur acedemie. Omdat zijn vader hem vrijwel alles al geleerd had mocht hij snel het leger in. Het is een hele goed vuurmeester en klom al snel op tot Luitenant. Door een ongeluk met een Admiraal mocht Cho zijn plek innemen als 18-jarige. Snel kreeg hij een relatie met Jia nadat Vuurheer Zai hem tijdens Jia's 16e verjaardagsfeest uitnodigde. Hij was ook heel even de vuurstuur leraar van Tan.

PersoonlijkheidEdit

Cho is een sterke jongen die helemaal vol van zichzelf is. Hij is arrogant en kleineert mensen, ondanks zijn enorme talent met vuursturen haalt hij zijn vuursturen uit de verkeerde bron. Hij gebruikt zijn kracht in plaats van zijn adem voor het maken van vuur. Hierdoor zijn Cho's aanvallen krachtig maar ongecontroleerd. Hij schept ook veel op over zijn relatie met Jia. Dit is uiteindelijk ook de rede dat hij Admiraal is geworden.Hij vind haar leuk maar vind het leuker dat hij nu dicht bij de baas is. 

Around Wikia's network

Random Wiki