Wikia

Avatar Fanon Wiki

Home

Talk0
736pages on
this wiki

Doorverwezen vanaf Avatar Fanon

Avatarfanon
Beste schrijvers, lezers en gasten,

welkom om de Nederlandstalige Avatar Fanon wiki. Hier kunnen de creatieve fans van "Avatar: The Last Airbender" en "Avatar: The Legend of Korra" hun hart ophalen aan de indrukwekkende verzameling verhalen die er op deze site te vinden is. En deze verzameling wordt elke dag nog een beetje groter.

Lezers kunnen dus opgelucht adem halen met de lange lijst verhalen, ook wel fanons genoemd (van fan fiction). Het mooie van de wiki is, is dat ze in tegenstelling tot andere verhalensites ook mogelijkheden biedt om pagina's voor personages, gebeurtenissen en andere informatie te creëren.

Dus schrijvers hebben naast hun fanons ook nog eens de mogelijkheid om a la Tolkien een complete beschrijving van hun Avatarwereld te maken.

De wiki

Dit is nu niet de meest bezochte website, dat mag worden toegegeven, maar sinds 2009 zijn er altijd wel mensen actief geweest die hun fanons plaatsten, de wiki onderhielden en hun liefde voor Avatar deelden met de andere fans. Sinds die tijd is de wiki gegroeid tot een bescheiden 700 pagina's en dat aantal blijft groeien. Help jij mee? Het is niet verplicht, maar wel ontzettend handig om een account te hebben. Dit is geheel gratis. Met een account worden je bewerkingen geregistreerd, heb je toegang tot de chat en kan je de reclame afzetten.

Op het moment is er nog maar één staflid actief. Dit mag best veranderen. Actieve gebruikers kunnen in aanmerking komen voor een positie als beheerder. Voor meer informatie gaat u naar Mvs109 toe.

Around Wikia's network

Random Wiki