Wikia

Avatar Fanon Wiki

Home

Doorverwezen vanaf Avatar Fanon

749pages on
this wiki
Talk0

Welkom op de Avatar Fanon Wiki

Logo wiki 2
Welkom om de Nederlandstalige Avatar Fanon wiki.

Hier kunnen de creatieve fans van "Avatar: The Last Airbender" en "Avatar: The Legend of Korra" hun hart ophalen aan de indrukwekkende verzameling verhalen die er op deze site te vinden is. En deze verzameling wordt elke dag nog een beetje groter.

Lezers kunnen dus opgelucht adem halen met de lange lijst verhalen, ook wel fanons genoemd (van fan fiction). Het mooie van de wiki is, is dat ze in tegenstelling tot andere verhalensites ook mogelijkheden biedt om pagina's voor personages, gebeurtenissen en andere informatie te plaatsen.

Dus schrijvers hebben naast hun fanons ook nog eens de mogelijkheid om a la Tolkien een complete beschrijving van hun Avatarwereld te maken.

Klik op de volgende pagina's voor hulp over het maken van fanons en hier voor regels en beleid.

Ember island

Schrijf je eigen fanon!

Voel je je geinspireerd door de verhalen op deze wiki, of wil je de Avatar wereld verder uitbreiden? Dan ben je hier op de goede plek. Hier mag je jouw zelf bedachtte verhalen plaatsen. Of dit nu voor of na Sozins komeet is, of je nu een eigen avatar creeerd, of dieper op bepaalde personages uit de serie in gaat, het maakt niet uit. Mocht je vragen of advies nodig hebben, deze wiki is altijd bereidt om te helpen. Vraag gerust om hulp bij oa Mvs109 (beheerder).

Verhalen

Hier komt nog een snel overzicht van de verhalen die op de wiki staan. Dit wordt nog veranderd, maar neem gerust alvast een kijkje!

  • Door Mvs109Ga naar http://nl.avatarfanon.wikia.com/wiki/Jeong_Jeongs_leerling:_Proloog
  • Door RiensPlaneetGa naar http://nl.avatarfanon.wikia.com/wiki/Avatar:_The_New_Age_%28Adam%29
Fanons

Schrijf je eigen fanon
Begin hier met schrijven van je fanon!

Wat kan er verbeterd worden aan de wiki?
 
0
 
0
 
2
 
3
 
0

De peiling is aangemaakt op 6 mei 2015 om 20:56 en tot nu toe hebben 5 gebruikers gestemd.

Azelia portret

Azelia (Jeong Jeongs leerling)

Wereld

 !!!De hoofdpagina is tijdelijk onder constructie!!!

Around Wikia's network

Random Wiki